måndag 19 maj 2008

Kurs hos www.tartpinglan.se

Så här blev resultatet men ha överenseende med min orgie i färger. Det är bara för att se hur de uppför sig. Rosorna var pilliga, kallan ganska enkel och prästkragarna bara roliga att göra. De små var lite pilligt.Mer bilder hur vi gjorde kommer imorgon!!
Jag har fyllt den med Päronmousse och Stracciatellamousse. Examenstårtan blir nog rosa och röd men hjärtan och rosor,om jag känner Helena rätt blir fyllningen stracciatellamousse och mangomousse.
Hur den smakar...ja inte vet jag.
Jag äter min dietsoppa (på 10:e dagen)och det kan smaka tårta om man bara har livlig fantasi.......suck....

1 kommentar:

slöjd sa...

Marianne, kycklingsoppan var mkt god! Håller Du på att förbereda Dig för nytt yrke!! Talangerna tycks inte saknas. Imponerande!Ulla